Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předškolní příprava na rozvoj gramotnosti
Chalupová, Aneta ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Nožičková, Anna (oponent)
V mé bakalářské práci se zabývám sledováním rozvoje pregramotnosti ve veřejné mateřské škole a v předškolním zařízení typu Montessori. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část slouží jako úvod do tématu. Je zde přiblíženo současné pojetí předškolní výchovy, charakteristika veřejných mateřských škol a Montessori mateřských škol. Nastíněn je předškolní věk a vývoj dítěte v oblastech hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky. Sledovala jsem současné trendy školní připravenosti, zralosti a zabývala jsem se rozvojem pregramotnosti, kde jsem zmínila cíle a metody. Cílem praktické části je zjistit, jak se vybrané mateřské školy podílí na rozvoji v oblastech hrubé motoriky, jemné motoriky a grafomotoriky na základě třídního vzdělávacího programu. Výzkumnými metodami bylo zúčastněné pozorování a analýza dokumentů. Z proběhlého výzkumu se ukázalo, že vybrané mateřské školy připravují děti na rozvoj gramotnosti dostatečně dle třídního vzdělávacího programu. Děti jsou dobře připravovány na vstup do základní školy. Rozvoj je kompatibilní s třídním vzdělávacím programem. Mateřské školy rozvíjí děti ve zmíněných oblastech odlišným způsobem. Bakalářská práce představuje náhled do tématu, jak se vybrané mateřské školy podílí na rozvoji dětí v oblastech motorik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.